cs ; Autor: Dawid Wolski - uczeń gim 14 we Wrocławiu oto ekran ; ta procedura rysuje ekran monitora i jego obramowanie z przodu wielokat kolor czarny marengo ; rysuje obramowanie powtórz 4 [np 90 pw 90] lw 90 np 20 lw 90 np 20 pw 180 powtórz 4 [np 130 pw 90] np 20 pw 90 np 20 lw 90 gotowy wielokat kolor szary grynszpan ; rysuje dolny pasek ekranu (podobny jak jest w Windowsie 7) np 10 pw 90 np 90 pw 90 np 10 pw 90 np 90 pw 90 gotowy pod np 10 opu gotowy wielokat kolor cyjan grynszpan ; rysuje resztę ekranu np 80 pw 90 np 90 pw 90 np 80 pw 90 np 90 pw 90 gotowy pod lw 90 np 20 lw 90 np 30 gr 90 lw 90 gr 90 ; prowadzi Simbę na dolny, lewy róg monitora opu już oto monitor ; ta procedura skupia się na tylnej części monitora powtórz 3 [wielokat kolor czarny szary ; rysuje lewą, prawą i górną część tylnej obudowy, lekko odcieniowując kolor np 130 lw 90 np 10 lw 90 np 130 lw 90 np 10 lw 90 gotowy pod np 130 dl 90 opu] wielokat kolor czarny ; rysuje dolną cześć tylnej obudowy, czarnym kolorem, dla efektu braku promieni światła np 130 lw 90 np 10 lw 90 np 130 lw 90 np 10 lw 90 gotowy pod np 130 dl 90 lw 90 np 10 dl 90 pw 90 opu ; przygotowuje Simbę do rysowania tylnej obudowy monitora - odpowiednio go ustawia wielokat kolor czarny grafitowy ; rysuje tył monitora np 130 lw 90 np 130 lw 90 np 130 lw 90 np 130 lw 90 gotowy już oto spmon ; ta procedura zajmuje się górną podstawą monitora ; rysuje cztery krawędzie podstawy, bocznie na jasny kolor, przednią i tylną na ciemniejszy dl 90 wielokat kolor granatowy niebieski ; tutaj jest jedna (jasna), np 15 pw 90 np 10 pw 90 np 15 pw 90 np 10 gotowy gr 90 wielokat kolor czarny granatowy ; druga (ciemna) np 130/2 pw 90 np 15 pw 90 np 130/2 pw 90 np 15 gotowy pod pw 90 gr 90 np 10 dl 90 opu wielokat kolor czarny granatowy ; trzecia (ciemna) np 130/2 pw 90 np 15 pw 90 np 130/2 pw 90 np 15 gotowy pod pw 90 np 130/2 dl 90 pw 90 opu wielokat kolor granatowy niebieski ; czwarta (jasna) np 15 lw 90 np 10 lw 90 np 15 lw 90 np 10 gotowy już oto okrąg :a ; ta procedura rysuje dolną podstawę monitora (okrąg) o promieniu 50 pod np -:a lw 90 np -(:a * 0.175)/2 opu ; tutaj przesuwa Simbę na odległość promienia wielokat kolor szafirowy powtórz 36 [np :a * 0.175 pw 10] ;, tutaj rysuje okrąg gotowy pw 90 pod np :a opu ;, a tutaj wraca na miejsce poprzednie (środek okręgu) już oto biurko ;ta procedura zajmuje się narysowaniem biurka wielokat kolor cynamonowy czekoladowy ; rysuje górny blat biurka np 200 pw 90 np 300 pw 90 np 200 pw 90 np 300 gotowy ; rysuje krawędzie biurka: wielokat kolor brązowy czekoladowy dl 90 np 15 pw 90 np 200 pw 90 np 15 pw 90 np 200 ;jedną gotowy dl 90 wielokat kolor brązowy czekoladowy np 300 pw 90 np 15 pw 90 np 300 pw 90 np 15 ;drugą gotowy pod pw 90 np 300 dl 90 pw 90 opu wielokat kolor brązowy czekoladowy np 15 lw 90 np 200 lw 90 np 15 lw 90 np 200 ;trzecią gotowy pod pw 180 np 200 dl 90 opu wielokat kolor brązowy czekoladowy np 300 pw 90 np 15 pw 90 np 300 pw 90 np 15 ;czwartą gotowy pod pw 90 np 300 dl 90 pw 90 opu już ekran monitor pod dl 90 lw 90 np (130/2)/2 opu ; Wywołuje procedurę "ekran" i "monitor" oraz ustawia Simbę na pozycję do narysowania górnej podstawy monitora spmon ; Wywołuje procedurę "spmon", która odpowiada za górną podstawę monitora pod lw 90 np 15 gr 90 lw 90 np 10 lw 90 np 130/4 lw 90 opu ; Ustawia Simbę do narysowania dolnej podstawy monitora - okręgu okrąg 50 ; Wywołuje procedurę "okrąg" pod dl 90 np 1 gr 90 np 120 pw 90 np 110 pw 90 opu ; Przygotowuje Simbę do narysowania biurka biurko ; Rysuje biurko